Reageren

onderwerp  spijbelen :$:$:;4;$:

ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 19:58:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

HALo
ik heb morgen een duits proefwerk
ik heb voor duits al 85% van me cijfer, en dat pw is 15%
maar ik wil die 15% wel gwn een 6/7 halen zodat ik goed me examens in ga, want als ik nu en 4 haal is alles verpest
Maar ik moet dus nog supersuper veel leren, heb hoofdpijn en kan niet meer leren dus ik bedacht.. ik ga niet!!1 en dan moet ik het later inhalen en heb ik meer tijd om te leren en kan ik beter leren en een beter cijfer halen!!
zou ik da doen of niet?!?! het is beter maar dan spijbel ik, en ik ben nie zo van het spijbelen (ik spijbel wel eens maar niet met een proefwerk, meer met nutteloze lessen)
DUS wat zouden jullie doen gwn gaan (met weinig kennis) of spijbelen en later maken!! gr.

ennUHhh.. spijbel je vaak?!
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 20:01:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik zou spijbelen.

Nee ik heb dit jaar nog maar één les gemist omdat ik een kater had, oi.
Rebelqueen
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:01:59 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik spijbel nooit
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:02:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik zou zelf gewoon gaan, maar als jij wilt spijbelen dan moet je dat gewoon doen.
ONExDIRECTION
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:03:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Als je het echt niet goed hebt geleerd & de toets echt belangrijk is .
Dan zou ik spijbelen !
Steeen
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:03:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ging altijd toch wel. Dan leerde ik er ten minste iets van als ik niet geleerd had. En nu op de Uni krijg ik geen inhaalmoment dus...
Doe alsof je ziek bent.
Als je afwezig gemeld wordt zonder ziekmelding, en ze komen er achter dat je gespijbeld hebt, dan mag je het toch niet inhalen.

Mijn ouders lieten me nooit thuis als ik niet echt extreem ziek was.
Crying
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:05:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

follow your heart girl/boy.
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:05:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik zou spijbelen
xDaan
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:05:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Mijn ouders zijn heel simpel, ik mag altijd thuisblijven als ik dat vraag, ik deed het vroeger wel eens als ik wiskunde had, wat een kut leraar was dat, ik deed al het huiswerk gewoon thuis en ging niet naar die les.

Verder nee niet echt, ben wel eens echt ziek geweest 2 weken lang, toen miste ik school op een of andere manier.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 20:06:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik spijbel nooit, maar als je je echt ziek voelt kun je toch gewoon een briefje van je ouders meenemen? Bij ons is dat gewoon goed.

En ronden jullie nú al vakken af? :o Ik heb voor elk vak nog zeker 3 of meer cijfers voor de examens..
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:06:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

nee mn ouders schrijven gwn rode kaart dat ik na de dokter moet

MAARr zon meisje zegt net zo: ja je moet van te voren tegen dr zeggen als je er die les niet bent omdat je na de dokter bent, anders mag je nie inhale
fok me leve ik zie haar morgen niet?? en als ik haar het 1e nog zie wat moet ik dan zegge waarom ik nu pas weet dat ik na de dokter moet

vervloekt
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:07:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

OMG___YourSocksRocks schreef:
Ik spijbel nooit, maar als je je echt ziek voelt kun je toch gewoon een briefje van je ouders meenemen? Bij ons is dat gewoon goed.

En ronden jullie nú al vakken af? :o Ik heb voor elk vak nog zeker 3 of meer cijfers voor de examens..
wij krijgen voor elk vak nog maar 3 proefwerken ongeveer in de examenklas
over 4 weken nog een pww en dan zijn alle vakken afgerond, alleen bij duits is het nu al
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:12:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik spijbelde pas twee uur gym want ik had geen zin (het eerste uur ging ik op de wc zitten lezen om te verstoppen) en het tweede uur in de mediatheek lezen xD
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 20:14:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ROCKYMONKY schreef:

OMG___YourSocksRocks schreef:

wij krijgen voor elk vak nog maar 3 proefwerken ongeveer in de examenklas
over 4 weken nog een pww en dan zijn alle vakken afgerond, alleen bij duits is het nu al

Ja wij hebben over 3 en 7 weken nog examenweken en dan is alles afgerond, maar dat zijn nog wel gemiddeld 3 punten voor elk vak ;o (maar bijv. voor wiskunde en economie heb ik dit jaar ook maar 3 punten, terwijl ik er voor frans dit jaar echt 17 punten heb ofzo)
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 20:16:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik zou gaan, maar ik had nooit echt iets te vrezen als ik wel naar een toets toe kon Probleem was juist dat ik vaak te ziek was om erheen te kunnen

Maar goed doe gewoon waar je zelf zin in hebt
oscar2
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:18:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik zou spijbelen. Al voel je je wel soms schuldig erna.
Madelief_XD
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:18:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik zou spijbelen als ik jouw was
en nee ik spijbel niet echt.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 20:19:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ROCKYMONKY schreef:
nee mn ouders schrijven gwn rode kaart dat ik na de dokter moet

MAARr zon meisje zegt net zo: ja je moet van te voren tegen dr zeggen als je er die les niet bent omdat je na de dokter bent, anders mag je nie inhale
fok me leve ik zie haar morgen niet?? en als ik haar het 1e nog zie wat moet ik dan zegge waarom ik nu pas weet dat ik na de dokter moet

vervloekt
als je spijbelt zou ik wel de hele dag niet m'n gezicht laten zien
MARIAAAA
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:37:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik zou me morgen ziek laten melden en dan die hele dag gaan leren
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:38:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mezelf kennende zou ik spijbelen.
Ik spijbel best vaak ja, vooral op 't HBO, waar je echt vrij gelaten wordt. Doe toch liever mijn werk thuis.
xLiveNowx
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:40:46 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik zou spijbelen.

ik spijbel af en toe. zolang mijn ouders er niet achterkomen vind ik alles best,
poplovs
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:41:51 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik zou ook spijbelen, heb je meer tijd (:!
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:46:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik durf niet spijbelen hiaihaidjkdjk.
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:48:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ijustwannaxxxyou schreef:
Ik durf niet spijbelen hiaihaidjkdjk.
iK OOK nie omg ik heb haar gemaild ben zenuwachtig dailjk ziet ze dit topic ZMOMG!!!!:;|:;||;|: of verraad iemand me
dan heb ik een 1
bibbert
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 20:49:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:
Ik zou gaan, maar ik had nooit echt iets te vrezen als ik wel naar een toets toe kon Probleem was juist dat ik vaak te ziek was om erheen te kunnen

Maar goed doe gewoon waar je zelf zin in hebt

Reageren