Reageren

onderwerp  Franss!

fernando9torres
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:39:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik heb frans.. maar kan je niet helpen...omdat ik nooit oplet onder frans sorry
northlondontrash
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:39:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

INEEDANAME schreef:

northlondontrash schreef:

INEEDANAME schreef:
En "et Limburg avec un ami." klopt ook niet, daar moet nog "en" ofzo tussen. Of wat er ook voor moet...

huh? xd
Ja dat klopt gewoon niet het is zoals zeggen: "Hij nam het geld en de benen." dan vergeet je een stuk, snap je? Zeg dit anders opnieuw: "et je suis alleé en Limburg...".

ahaa!
Pendant les vacances je suis alle en hollande du nord avec trois amies et je suis alle en limburg avec une ami?
(:
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:39:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

"Wij hebben (vaak) een strandwandeling gemaakt?" =
"Nous avons souvent fait une promenade sur la plage."
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:39:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ahaa!
Pendant les vacances je suis alle en hollande du nord avec trois amies et je suis alle en limburg avec une ami?
(:

Ja dat klopt wel geloof ik.
northlondontrash
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:45:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Weet iemand ook wat.

Dit was mijn vakantie!

is? hoe de *** kan ik ooit slagen voor frans?
INEEDANAME
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:50:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

"C'etait mes vacances!" ofzo? :')
northlondontrash
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 18:53:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

INEEDANAME schreef:

hoezo weet jij zoveel xD?
one
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:01:18 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

faire du shopping ?;p
midwintertears
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:28:19 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

INEEDANAME schreef:

hoezo weet jij zoveel xD?
Ze is een Belg. XD Met verplicht veeeeeeeel Frans.
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:39:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hotflash schreef:
Nah, Frans is slecht voor me.
xWerewolf
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:40:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

DEVENTER? : D
YAY, Dan woon jij dicht bij mij.
Ik woon aan de andere kant van de IJssel.
ItxWasxLikexBOEM
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:45:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Nyan schreef:
ik kan je niet helpen ik ben verschrikkelijk slecht in frans
OMYEDWARD
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 22:35:50 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Toen ik nog op de middelbare school zat, stond ik gemiddeld een 4 voor frans.

Die 4 zegt al genoeg..
Artofdead
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 12:00:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb 2 jaar frans gehad, en geloof mij, ik ben er verschrikkelijk in, vind het ook een echte kut taal, omdat ik er geen touw aan kan vast knopen
Ikhounietzovanlangesitenamen
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 12:18:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hebben je ouders je echt gewoon naar wiet vernoemd? geniaal.
hautecouture
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 13:49:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Weetje je kan het hier wel vragen maar je kan beter fouten maken op school zodat ze kunnen zien wat je fout doet en daar kan je dan aan werken..
maargoed zo denk ik erover.
__Shorty
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 14:24:59 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

FatalDesign schreef:
ik ken geen frans/
nooit gehad op school
IRISCHgoesRAWRRR
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 15:51:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik ben te lui. En Iris kan niet zo goed Frans.

Ja ik ben Evi, en ik ben bij Iris, maar ze is ontvoert door d'r pa xD.
itsROSAN
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 16:47:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Het maakt voor een mondeling niet uit, maar je moet wel bij de voltooide tijd letten op de é. Dus: Nous sommes allés.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 03-09-2010 om 17:42:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Pendant les vacances je suis alle en noord-holland avec trois amies et Limburg avec un ami.

Zou ik van maken:
Pendant les vacances je suis allée en Noord-Holland avec trois amies et je suis allée en Limburg avec un ami.

"Nous sommes alles en den helder trois fois et Roermond un fois"

Zou ik van maken:
"Nous sommes alle(e)s à Den Helder trois fois et à Roermond un fois"

Maar er kunnen nog fouten in zitten hoor; heb al 10 weken geen frans meer gehad :')

Reageren