Reageren

onderwerp  AK OF M&O

Girlz_xD
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:22:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik moest kiezen tussen Ak of M&O
Maar ik kan niet kiezen..

Iemand ervaring met de vakken?
APPELxTAARTJE
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

eh nee.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ak is hier makkelijker (zeggen ze)
LOLxCOOL
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

allebei NIET gekozen.

m&o niet zonder economie kiezen.
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik kies ak.
Beats
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
Girlz_xD
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:25:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb zowiezo economie in mijn pakket.
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:26:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Beats schreef:
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:28:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

M&O is leuk om te doen, eerste paar hoofdstukken veel rekenen en daarna allerlei theorie.
AK weet ik zogauw niet.
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:29:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik zou zeggen; kies aardrijkskunde.
Het mag dan wel ongelofelijk veel zijn; M&O is nog véél meer en véél moeilijker.
Girlz_xD
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:30:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

OMG___YourSocksRocks schreef:
Het mag dan wel ongelofelijk veel zijn; M&O is nog véél meer en véél moeilijker.

Is M&O zo moeilijk...
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:32:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Girlz_xD schreef:

Is M&O zo moeilijk...

Ik ehb het niet gekozen, maar als ik mensen uit m'n klas ergens over hoor klagen is het wel M&O o.0
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:34:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Girlz_xD schreef:
Ik heb zowiezo economie in mijn pakket.
wat heeft dat hiermee te maken?
x_CookieMonster_x
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:39:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wat is M&O?
Iets wat je iig niet op het voortgezet krijgt

Ik zou zoiezo kiezen voor Aarderijkskunde, maarja ik was daar altijd wel aardig goed in.
xMoseley
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:39:53 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

bij ons waren heel veel met AK begonnen, en later naar M&O overgestapt.
M&O is niet echt moeilijk, wel veel rekenen i.t.t. iemand hier zegt ;p
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:47:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_CookieMonster_x schreef:
Wat is M&O?

Ik zou zoiezo kiezen voor Aarderijkskunde, maarja ik was daar altijd wel aardig goed in.
in de bovenbouw havo/vwo wel
management & organisatie
DECRESCENT
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:57:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik heb ak (moest kiezen tussen ak en economie, en ik haat dat laatste net iets meer dan ak, dus ja...). Als je van plaattektoniek houdt dan zul je het fantastisch vinden, want dat krijgen we nu voor de miljoenste keer voor onze kiezen Het werkt ook hartstikke mee dat onze leraar geilt op pietluttige details en het menselijk equivalent van een zachtgekookt ei is.

Equivalent is best een mooi woord weet je...
JAGKed
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 00:46:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

AK.
298239042359x makkelijker.
M&O SUCKS.
JAGKed
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 00:48:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Girlz_xD schreef:

Is M&O zo moeilijk...

Ik ehb het niet gekozen, maar als ik mensen uit m'n klas ergens over hoor klagen is het wel M&O o.0

Mijn vriendinnen huilen aan de telefoon d'r over. -.-
[Ik heb geen M&O en geen AK.]
Dirrtyx
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 08:24:11 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

M&O is ***.
AnnemiekDance
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 08:53:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik heb ak.. het is te doen
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 16:41:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_CookieMonster_x schreef:
Wat is M&O?

Management en organisatie. En dat kun je wel op het voorgezet onderwijs krijgen.
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 16:42:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik zou AK doen.

Reageren