Reageren

onderwerp  kado voor vriendje

melona
Beheerder
geplaatst op 11-03-2010 om 23:01:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mijn vriend is 8 april jarig en ik heb nog niks

Hij heet Sil, en nu had ik bedacht om hem een shirt te geven met mr. Silly er op (personage van de Mr Men & Little Miss serie)

plaatje't shirt kost 17,40 om zo te laten drukken, en dan koop ik er nog wel iets anders bij :')
we zijn overigens al 2,5 jaar bij elkaar ongeveer xD

dus
Ja of nee?
en zonee, wat dan wel?
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:02:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja is leuk! Ik vind een t-shirt al snel leuk voor voor jongens. En het hoeft niet duur te zijn natuurlijk. Misschien kun je hem nog trakteren op een bioscoopje ofzo?
SongsOfSilence
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:03:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, ik zou het doen als ik jou was! Gaaf shirt
DECRESCENT
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:04:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

oe dat is gewoon 3 dagen voor mijn verjaardag

het is trouwens een leuk cadeau :3
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 23:05:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ahhh die is leuk!
dat vind ik echt een briljant cadeau!
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:05:20 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik vind het wel schattig!
BabyCakes
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:16:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Briljant.

ik zeg doen.
rainbowinajar
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:18:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, echt leuk. (:
Doen!
estellanoire
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 07:18:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Underneath schreef:
Ja is leuk! Ik vind een t-shirt al snel leuk voor voor jongens. En het hoeft niet duur te zijn natuurlijk. Misschien kun je hem nog trakteren op een bioscoopje ofzo?

die van een bioscoop is wel leuk!
je kan ook nog altijd een ander uitje doen
zoals zwemmen ofzo.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 12-03-2010 om 08:33:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik vind hem leuk ja °'
Becauseiloveu
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 14:54:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ik zou t doen, echt vet :]!

Reageren