Reageren

onderwerp  *#()$*)(#%*)(#

Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:46:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik word zo gek van relaties. Altijd maar dat gezeik en die kutgames van die gasten en is het geen game is er wel weer een skateboard of iets dergelijks in het spel. Grr.. Eigenlijk heb ik nog wel een waslijst, maar ik bespaar jullie de moeite.

Heb jij je ook echt iets waar je je aan ergerd bij jongens?
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:49:41 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

een maand niks van zich laten horen.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:50:01 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik ben niet zo'n zeurpiet eigenlijk wat jongens betreft...
Is een jongen niks voor mij, naja dan maar niet he
Imperius
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:50:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik vind het juist leuk om over games te praten . Ehmmmmm ik irriteer me aan dat kinderachtige gedoe van velen jongens. Like, grow up.
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:51:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xLiefGek schreef:
een maand niks van ze laten horen.
Dat zegt meestal helaas iets over hoe leuk die jongen jou vindt
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:51:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
een maand niks van ze laten horen.
Dat zegt meestal helaas iets over hoe leuk die jongen jou vindt
na een 4 jarig relatie?
xFuzzy
KindertentTeam
geplaatst op 11-03-2010 om 22:53:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:53:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?
omdat dat slap, dom, zielig en kuht is? Wie doet nou zoiets?
bruineAnjer
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:54:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

als ze ten alle tijden stoer moeten doen
steadyriot
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:55:32 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Zucht.. OH NEE HIJ HEEFT ANDERE INTERESSES DAN IK DRAMAAA
Get a life.
Ik ben een volwassen jongeman zonder dat kinderachtige gedrag, ik maak tijd voor mijn vriendin en ze accepteert dat er andere dingen in mijn leven zijn naast haar net als dat ik haar hobby's accepteer.
TS is een zeurkous.
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:56:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?

Nou, sorry maar dit begrijp je toch wel? Na 4 jaar durf je toch wel met je vriendin gewoon te praten waarom het over is.
viocta
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:57:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gelukkig heb ik 'n vriend waar ik me op geen enkel vlak aan moet ergeren. :}
Underneath
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:57:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

steadyriot schreef:
Zucht.. OH NEE HIJ HEEFT ANDERE INTERESSES DAN IK DRAMAAA
Get a life.
Ik ben een volwassen jongeman zonder dat kinderachtige gedrag, ik maak tijd voor mijn vriendin en ze accepteert dat er andere dingen in mijn leven zijn naast haar net als dat ik haar hobby's accepteer.
TS is een zeurkous.
Die intresses worden wel vervelend als dat elke dag na school tijd is en tot 9 uur 's avonds duren en dat hij dan rond half 10/10 uur zegt: Ik ga slapen doei. Niet dat de relatie verder slecht is, alleen flikker ik liever die xbox door het raam.
TheMassacre
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 22:59:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Tja maar dan kan ik ook wel wat zeggen hoor... er zijn ook dingen aan meisje waar ik me aan dood erger.. maar goed ik kan me wel wat voorstellen bij wat je nu zegt
ffamouscrashscene
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:09:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xLiefGek schreef:
een maand niks van zich laten horen.

dat heb ik dus met mijn vriend ._.
tom_heartbreaker
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:19:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

jaloezie
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:20:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik vind mijn vriend heel lief enzo, maar soms begrijpt hij me niet. Maar dat komt omdat ik een vrouw ben en die zijn niet te begrijpen.
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:20:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xLiefGek schreef:

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?
Ehh. Vraag het hem? (: Vind een maand wel heel veel.
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:22:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GenerationPlastic schreef:

xLiefGek schreef:

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?
ik kan dus helemaal niet in contact komen. neemt niet op, bij hem thuis neemt ook niemand op O.o en dan vraag ik aan wat vrienden van hem of er wat aan de hand is zeggen ze dat ze van niks weten >.
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:23:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xLiefGek schreef:

GenerationPlastic schreef:

xLiefGek schreef:

xFuzzy schreef:

xLiefGek schreef:
na een 4 jarig relatie?
ja, waarom niet?
ik kan dus helemaal niet in contact komen. neemt niet op, bij hem thuis neemt ook niemand op O.o en dan vraag ik aan wat vrienden van hem of er wat aan de hand is zeggen ze dat ze van niks weten >.
Kunnen die vrienden van hem het niet vragen? Of kun je niet langs gaan?
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 11-03-2010 om 23:29:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik ga niet naar t andere kant van t land ff 35 euro uitgeven zodat hij kan zegge dattie et uit wil
en ik ken alleen vrienden van hem die em af en toe spreken enzo, dus ik hoor nog van ze.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 12-03-2010 om 08:22:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Stel je aan. Wees blij dat hij hobby´s heeft. En misschien moet je je er in interesseren, voordat je het afbrand.
Dirrtyx
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 08:25:47 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mn vriend heeft ook zo zijn nukken, maar die heb ik ook. &We respecteren die van elkaar.
wouterp1994
Gebruiker
geplaatst op 12-03-2010 om 10:56:30 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik ben zelf een jonge en ben niet zo als zij en ik heb een hekel aan jongens behalve mezelf dat je je uit schelden voor homo en je altijd slaan en stoer proberen te doen wrm kan kunnen ze gewoon niet zich zelf zijn en wrm schelden ze met homo tegen mij ik ben niet eens homo

Reageren