onderwerp  Naaaaaaaiend

MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:50:32 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik had alweer mn 3e ban. Wtfff. Met die nieuwe subfora is het nog ingewikkelder! Waarom krijg ik altijd een ban en anderen niet

NEE ban me niet nog een keer. Dit topic staat goed.
Obsessic
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:52:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik had een keer een ban voor topics in de verkeerde catogorie zetten D:
PANICATMYPANTS
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:52:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

krijg je serieus een ban als je iets in een verkeerd subfora plaatst?
MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:53:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

PANICATMYPANTS schreef:

JA ik heb er al 3 gehad
OneMoreChance
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 13:53:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

PANICATMYPANTS schreef:

Ja, want dan doen we dat niet meer. Of zo?
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 09-02-2010 om 14:03:25 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Het is toch niet zó moeilijk om 'n topic in 't goeie subforum te zetten?

En mag ik vragen wat 'n topic/ban te maken heeft met liefde/vriendschap/relaties O.o?
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 09-02-2010 om 14:03:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

PANICATMYPANTS schreef:
Ja, want anders leren jullie 't nooit :}.
MoonlightSerenade
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 14:05:43 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hartii schreef:

En mag ik vragen wat 'n topic/ban te maken heeft met liefde/vriendschap/relaties O.o?

Weet ik niet, weet niet waar ik hem anders moet ztten.
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 09-02-2010 om 14:12:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

MoonlightSerenade schreef:

Hartii schreef:

Bij computers/internet of desnoods kntcafé? 'n forum = internet hè :'). Trouwens, normaal is dit gewoon een 'zeiktopic' die je niet aan mag maken, maar 'k doe nu even sociaal. :}
Hartii
KindertentTeam
geplaatst op 09-02-2010 om 14:12:36 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waarom krijg ik altijd een ban en anderen niet
Je bent heus niet de enige hoor x'D
GIRLYOULOSTTOCOCAINE
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 14:17:05 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hy staat helemaal niet goed dooie tak.
Mutiilation
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2010 om 14:17:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hartii schreef:

Hartii schreef:

Bij computers/internet of desnoods kntcafé? 'n forum = internet hè :'). Trouwens, normaal is dit gewoon een 'zeiktopic' die je niet aan mag maken, maar 'k doe nu even sociaal. :}

Eerste keer.