Reageren

onderwerp  :O help!

Lacrashy
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:03:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik word samen met mijn zusje zondag 18 en nu heb ik wat leuke cadeautjes en spulletjes, maar geen idee wat ik op het kleine kaartje moet zetten, naast gefeliciteerd etc.

:O Weet ieamand iets leuks misschien?
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:05:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

een enorme sjokoladetaart.
met een verrassingi n het midden!!!!!!!!!!!!!
We_Love_It_So_Much
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:05:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

aw wat leuk zijn jullie tweeling?

ik weet niks srry
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:05:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik dacht altijd dat jij veel jonger was? En geen idee, sorryiiiiaiajidui
topmodeldesiree
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:08:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

We_Love_It_So_Much schreef:

ik weet niks srry

Ik ben ook tweeling!
Lacrashy
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:11:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ijustwannaxxxyou schreef:

:O ken ik jou dan? ben lekker 3 uur ouder.
We_Love_It_So_Much
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:12:24 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

topmodeldesiree schreef:

ik weet niks srry

Ik ben ook tweeling!
echt waar? haha xD
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:13:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Lacrashy schreef:

:O ken ik jou dan?
Oh, nee hoor, helemaal niet. Maar om de één of andere reden zat het zo in mijn hoofd.
Lacrashy
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:13:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Lacrashy schreef:

:O ken ik jou dan?
Oh, nee hoor, helemaal niet. Maar om de één of andere reden zat het zo in mijn hoofd.

.......
Liegen mag niet he?
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:15:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nou volg ik niet meer.
Lacrashy
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:15:45 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nou volg ik niet meer.

D: neuh, dacht dat je me wel kende, maar gewoon zei van niet :O

maaaaar nu heb ik nog niets op mijn kaartje :'(
ijustwannaxxxyou
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:21:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

BeSt SiStAhhSz 4-EvAhhzhdkdjd
ONExDIRECTION
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:33:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

uuh nee
Raito
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 21:43:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gewoon leuke herinneringen van elkaar, ik weet dat ook niet zo goed. Bij mij gaat dat altijd vanzelf wel :p
Gefeliciteerd alvast!
Turbulence
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 23:30:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

topmodeldesiree schreef:

ik weet niks srry

Ik ben ook tweeling!
En ik ook!
Ontopic: Ik weet niks, maar alvast gefeliciteerd! 'Wij' zijn ook bijna jarig :3
We_Love_It_So_Much
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 07:48:38 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Turbulence schreef:

topmodeldesiree schreef:

ik weet niks srry

Ik ben ook tweeling!
En ik ook!
Ontopic: Ik weet niks, maar alvast gefeliciteerd! 'Wij' zijn ook bijna jarig :3
HAHAHA xD wat zijn er hier veel tweeling ;D
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 11:10:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mij lijkt het echt stom om een tweeling te zijn!!!! mensen halen je door de war enzzzz
lijkt me echt irri!!
lalalover
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 12:21:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

vliegendeGARNAAL schreef:
mij lijkt het echt stom om een tweeling te zijn!!!! mensen halen je door de war enzzzz
lijkt me echt irri!!

als je 2eiig tweeling bent dan lijk je niet op elkaar.
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 15:00:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

lalalover schreef:

lijkt me echt irri!!

oke dan lijk je niet meer op elkaar, maar lijkt me alsnog irri dat je altijd tegelijkertijd verjaardag moet vieren enz [oke moet niet maar dat is normaler]
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 15:57:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

lalalover schreef:

lijkt me echt irri!!

oke dan lijk je niet meer op elkaar, maar lijkt me alsnog irri dat je altijd tegelijkertijd verjaardag moet vieren enz [oke moet niet maar dat is normaler]
Dat valt best mee hoor.
_Melisa_X
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 17:18:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik weet niks srry

Reageren