Reageren

onderwerp  marhaben!!

Rebelqueen
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 15:56:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

knt is dood zeg, sjezus.
3 nieuwe topics vandaag.

bleh.
dus maak ik een topic.
die nergens op slaat.

duszzz; het is bijna weekend!!! wat ga je morgen doen?
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:03:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nu ben ik wel benieuwd wat Marhaben betekend!
Simple
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:06:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik heb geen zin om een topic te maken. En ik ga knt blokkeren denk ik omdat ik eigenlijk wil gaan stoppen
deMAFKEES
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:07:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

naar de muziekavond van school, vriendin van mij moet optreden
Illinois
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:09:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Naar school.
iSalvatore
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:11:40 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Morgen ga ik weer paardrijden ;D
xXHogwartsXx
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:13:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

eerst 1 uur naar school en feestvieren, want mijn vriendin is morgen jarig. Dan kadootjes kopen met men moeder en boodschappen doen en misschien naar de manege.
xXHogwartsXx
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:13:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Simple schreef:
ik heb geen zin om een topic te maken. En ik ga knt blokkeren denk ik omdat ik eigenlijk wil gaan stoppen
NEee, dan wordt het nog stiller....
Simple
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:15:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xXHogwartsXx schreef:

Simple schreef:

Ja maar ik heb eigenlijk niet veel meer te zoeken hier, en minder op knt zitten betekend dat ik meer tijd kan besteden aan andere dingen die ik leuk vind =)
xXHogwartsXx
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:15:56 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Simple schreef:

xXHogwartsXx schreef:

Simple schreef:

Ja maar ik heb eigenlijk niet veel meer te zoeken hier, en minder op knt zitten betekend dat ik meer tijd kan besteden aan andere dingen die ik leuk vind =)
das waar
dan kom je af en toe
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:19:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ria niet doen! Dat heel veel mensen willen dat je blijft zegt al meer dan genoeg toch . En KNT neemt toch niet je leven in beslag? je kunt toch wel af en toe erop komen?  
Simple schreef:

xXHogwartsXx schreef:

Simple schreef:

shar97
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:20:46 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
Ria niet doen! Dat heel veel mensen willen dat je blijft zegt al meer dan genoeg toch . En KNT neemt toch niet je leven in beslag? je kunt toch wel af en toe erop komen?  
Simple schreef:

xXHogwartsXx schreef:

Simple schreef:

Precies wat ik ook bedoelde
Rebelqueen
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:21:51 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:

Nou, voor iedereen;
Gisteren keken Danique en ik de Teletubbies (ja echt) maar het was in een hele rare Arabisch-achtige taal! En ze zeiden steeds 'marhaben tinkiwinki!' 'marhaben dipsy/lala/pooh?' en dus gaan we dat nu de hele tijd zeggen.
Maar ik ben erachter gekomen dat het officieel 'merhaba' is en het is Turks.
shar97
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:23:56 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Rebelqueen schreef:

xIkHebEenSlurf schreef:

Nou, voor iedereen;
Gisteren keken Danique en ik de Teletubbies (ja echt) maar het was in een hele rare Arabisch-achtige taal! En ze zeiden steeds 'marhaben tinkiwinki!' 'marhaben dipsy/lala/pooh?' en dus gaan we dat nu de hele tijd zeggen.
Maar ik ben erachter gekomen dat het officieel 'merhaba' is en het is Turks.
martha_jodybernal
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:24:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Simple schreef:
Neeeeeeeee Ria niet weggaan. NU HEB IK HET GEVOEL OF IEDEREEN WEGGAAT
shar97
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:29:54 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mijn beste knt vriendinnetje is ook al weg
DeGraw
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:34:23 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Niks.
Simple
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:45:55 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

@Fadi, Shar, Martha
Mijn keuze is al zo'n beetje gemaakt. Ik denk wel dat ik in de zomer vakantie(en misschien andere vakanties, betwijfel het zelf) wel af en toe een kijkje kom nemen =)
Maar ik beloof in de zomervakantie een kijkje te komen nemen als ik er aan denk =)
xDaan
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:47:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

WEEKEND VIEREN
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 09-02-2012 om 16:50:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Marhaben Manon!
Madelief_XD
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 07:18:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

martha_jodybernal schreef:

Simple schreef:
Neeeeeeeee Ria niet weggaan. NU HEB IK HET GEVOEL OF IEDEREEN WEGGAAT
centrefolds
Gebruiker
geplaatst op 10-02-2012 om 14:14:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Omg het gaat echt de verkeerde kant op hier.

Reageren