Reageren

onderwerp  shin channn

MySelff
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:39:35 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Sommige dingen zie ik nooit meer op tv.. Shin chan, rocket power, beugelbekkie etc etc..

welke progamma's keek jij altijd toen je klein was?

plaatje
That_Nut
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:41:01 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

pokemon
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 08-02-2012 om 21:41:45 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

plaatje
plaatje
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:44:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

powerpuff girls
dat vond ik zoww leuk
x__oortje__x
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:45:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

cow and chicken, dexter's labratory, powerpuff girls, ed, edd, & eddy, courage, catdog etc
Simple
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:48:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Digimon =D

en wat jij zei allemaal

en wat Lisa allemaal opnoemde )=
FeelMyHeartbeat
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:50:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Shin chan, digimon, pokemon, powerpuff girls, courage. Ik keek heel veel XD
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:53:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x__oortje__x schreef:
cow and chicken, dexter's labratory, powerpuff girls, ed, edd, & eddy, courage, catdog etc
Johnny bravo, darkwing duck, chip 'n dale, ovide, boes, digimon, pokemon, dommel, sailor moon, alfred j kwak, gummibears, care bears, bassie en adriaan, medabots, shin chan, loony toons tom & jerry en nog wel dingen die ik nu vergeet.
TheGroke
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:54:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Toevallig net nog gekeken, heb 83 Shin Chan afleveringen gedownload ooit. Maar vond dat soort programma's (beugelbekkie, dexter, rocket power, Ed, Edd en eddy, Cow en Chicken, As told bij Ginger enz) altijd leuk.
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:56:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

En dan bij digimon niet de nl of engelse versie. Die waren kuwt.
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:56:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

oh joh. ik ben ouder dan jullie allemaal.
Raito
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:56:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

plaatje Oh ja echt een van de favorieten (:
En nog zo veel anderen... Hm even denken
Ducktales, Pokemon, Scooby doo, Kuifje, Wizzy en Woppie, Samson en Gert, het Klokhuis, Al die dingen van Ketnet/Foxkids/Cartoon network enzo.
Oh wat moeilijk om je dat allemaal te herinneren :'D
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:58:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Raito schreef:
plaatje Oh ja echt een van de favorieten (:
En nog zo veel anderen... Hm even denken
Ducktales, Pokemon, Scooby doo, Kuifje, Wizzy en Woppie, Samson en Gert, het Klokhuis, Al die dingen van Ketnet/Foxkids/Cartoon network enzo.
Oh wat moeilijk om je dat allemaal te herinneren :'D
hoe kon ik de moomins vergeten?!
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 21:59:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mazzeltov schreef:
O really?
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:01:29 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Rugrats, Spongebob, Shin-chan, Power Rangers, Pokémon, Tutenstein, The Fairly OddParents, My Life as a Teenage Robot, Hey Arnold! (die serie vond ik nooit leuk maar ik keek hem toch, net als Pokémon trouwens), Jimmy Neutron, The Wild Thornberrys, CatDog, Rocket Power, Samson & Gert, Bassie & Adriaan, Teletubbies, Piet Piraat, Kabouter Plop, Ernst & Bobbie ehhh en nog wel meer.
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:02:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:
O really?

anders zou ik het niet zeggen he
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:03:22 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hoe heet die serie met die otter en/of die bever ook al weer.... die keek ik ook wel eens

edit: ahhh ik weet het al... The Angry Beavers
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:05:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ohja en de tv-serie van flodder LOLZZZZ dat was echt slecht XD
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:05:51 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ik hou van shinchan.

Maar de gast die de originele manga voor shinchan schreef is paar jaar geleden overleden o.o
xsweetdreams
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:07:00 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik zag laatst bende van vijf ergens en heb toen serieus zitten kijken omdat ik dat zo leuk vond vroeger, en ehm de rest die al genoemd is.
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:09:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

OHJA EN TOTALLY SPIES HAHAHAHAHAHA oh god dat was echt prachtig
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:09:14 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mazzeltov schreef:

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:
O really?

nja twas meer verbazing dat er iemand op knt ouder is dan ik.
Vicarious
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:09:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

nu wil ik al die series weer kijken
mazzeltov
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:13:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:
O really?

nja twas meer een verbazing dat er iemand op knt ouder is dan ik.

ik ben 35, dus ja ik ben ouder dan jij. is dat schokkend?
Momo_Rocks
Gebruiker
geplaatst op 08-02-2012 om 22:15:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

mazzeltov schreef:

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:

Momo_Rocks schreef:

mazzeltov schreef:
O really?

nja twas meer een verbazing dat er iemand op knt ouder is dan ik.

ik ben 35, dus ja ik ben ouder dan jij. is dat schokkend?
een enorme schok. :')

Reageren