Fora > Humor/Onzin/Spelletjes > Vragenlijstje
Hieronder vind je alle berichten in dit onderwerp.
Reageren
Reageren
Vragenlijstje
|
x_Celine_xx_Punky_x Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2012 om 21:32:49
- Martijn 2. Heb je broers/zussen? - Ja, één zusje en één zus. 3. Heb je een betere band met je vader of moeder? -Ik denk iets beter met mijn moeder. 4. Heb jij bindingsangst? -Nehh, niet echt. 5. Hoeveel echte vrienden heb jij? -4 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan? - Ik werk niet, dus school denk ik dan. 7. Heb je op het moment een relatie? - Nope 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn? - Nee, de meeste niet. 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt? - Soms. 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? - Meestal msn. |
|
Illinois Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2012 om 21:37:43
Ricardo 2. Heb je broers/zussen? 2 broertjes 3. Heb je een betere band met je vader of moeder? Met m'n vader denk ik 4. Heb jij bindingsangst? Nee 5. Hoeveel echte vrienden heb jij? 3 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan? Werken 7. Heb je op het moment een relatie? Nope 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn? Niet allemaal 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt? Ja 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? Skype of hotmail.com |
|
Vicarious Gebruiker
|
geplaatst op 08-02-2012 om 21:43:41
Geen idee. 2. Heb je broers/zussen? Twee broertjes. 3. Heb je een betere band met je vader of moeder? Moeder. 4. Heb jij bindingsangst? Ik geloof het wel, ja. 5. Hoeveel echte vrienden heb jij? Ehh... ![]() 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan? Met werk heb ik niet echt ervaring en school heb ik altijd al vreselijk gevonden.. 7. Heb je op het moment een relatie?Nee. 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn? Mwaoh. 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt? Ja. 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? Internetten. |
|
vliegendeGARNAAL Gebruiker
|
geplaatst op 09-02-2012 om 01:08:39
Niesie volgens mij 2. Heb je broers/zussen? een broer 3. Heb je een betere band met je vader of moeder? moeder 4. Heb jij bindingsangst? niet dat ik weet 5. Hoeveel echte vrienden heb jij? 3 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan? school 7. Heb je op het moment een relatie? nee 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn? enkele wel ja 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt? niet regelmatig ofzo 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? eh als ik het wachtwoord al heb ingevoerd ga ik....... eerst een spel opstarten waarbij je soms in de rij moet staan om te mogen spelen en dan ga ik ondertussen op knt |
|
vero232 Gebruiker
|
geplaatst op 09-02-2012 om 09:18:40
2. Heb je broers/zussen? broertje 3. Heb je een betere band met je vader of moeder?allebei 4. Heb jij bindingsangst?nee 5. Hoeveel echte vrienden heb jij?geen 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan?werk 7. Heb je op het moment een relatie?ja 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn?nee 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt?nee 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? hotmail knt |
|
SparklingDeath Gebruiker
|
geplaatst op 09-02-2012 om 11:17:57
Weet ik niet. 2. Heb je broers/zussen? Een broer. 3. Heb je een betere band met je vader of moeder? Durf ik niet echt te zeggen. 4. Heb jij bindingsangst? Nee man. 5. Hoeveel echte vrienden heb jij? Acht. 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan? Naar school gaan. 7. Heb je op het moment een relatie? Ja. 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn? Nee. 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt? Niet zo vaak. 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst? Een aantal programma's die automatisch opstarten afsluiten... |
|
DeGraw Gebruiker
|
geplaatst op 09-02-2012 om 14:21:55
2. Heb je broers/zussen?1 broertje en 2 halfbroertjes 3. Heb je een betere band met je vader of moeder?met allebei goed, op hun eigen manier 4. Heb jij bindingsangst?nee 5. Hoeveel echte vrienden heb jij?2 of 3 6. Wat vind jij leuker, werken of naar school gaan?school 7. Heb je op het moment een relatie?ja 8. Vind jij dat jouw facebook/hyves/msn contacten je echte vrienden zijn?niet allemaal, een paar wel 9. Doe jij soms dingen waar je later spijt van krijgt?[bja[/b] 10. Als jij de computer opstart, wat doe jij dan het aller eerst?facebook kijken |
|
mazzeltov Gebruiker
|
geplaatst op 09-02-2012 om 22:11:50
2 zussen mijn oma nee 2 school nee ja mijn computer op starten |
vorige |
1 |
2 |
Reageren