Reageren

onderwerp  FAKE

Wat maakt mij niet fake?

Deze poll is 25 dag(en) geleden geplaatst.

dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden. dat reden.

• Aan een raketje likken op 4 foto's: (stemmen: 11)
    100%

(totaal aantal stemmen: 11)

zaagsel
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:50:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wat is fake?
Iedereen noemt nu elkaar heel snel fake, kennelijk zonder erbij na te denken. De helft weet zo te zien niet eens wat fake zijn inhoudt.
Oke nou gagverslaafde noemde ons fake, maar.. dat is niet zo.
En ik ga even heel goed m'n standpunt verdedigen

In mijn woorden zou ik 'fake' beschrijven als het geven van een valse identiteit. Maar dat doe ik niet en heb ik ook nog nooit gedaan. Ik  ben gewoon anoniem omdat dit gewoon is toegestaan. Dus wat maakt mij dan fake? 

Komt het dan omdat ik mijn naam niet geef? Alsof dat zoveel uitmaakt. Maar als ik het geef, ben ik nog steeds fake?? of moet ik ook mijn leeftijd zeggen? Nou, 14(lovexdanny 15)Beter??? Geslacht ook nog erbij? Meisje. Ben ik nu niet meer fake? 
Als je nu zegt: 'Ja maar we weten niet hoe je eruit ziet', is dat ook een verkeerd argument want er zijn meerdere mensen die hun foto's niet plaatsen. Bijvoorbeeld Missy_eigenwijs ofzo, is zij dan ook fake? Van haar weet je immers alleen maar haar naam en leeftijd ofzo :').
'Nee maar zij doet tenminste normaal!!' 
Oke, dat klopt. Zij doet normaal ja, maar wij hadden gewoon ironische topics aangemaakt of zo. En niemand had daar eerst problemen mee. En trouwens, is dit dan wél lekker normaal en acceptabel gedrag?

Bedrog (synoniem voor nep, vertaling van fake)
Klik

Onecht informatie geven. Gebruikers belachelijk maken. Waarom is het bij hem wel acceptabel en bij ons niet? Klik

Klik
Klik
Waarom wordt dit gedrag dan wel getolereerd en die van ons niet?

Dus lieve mensen, wat maakt mij fake?!

OJA. nog even de echte defenities van fake > nep!!
Dat slaat ook op de voorgaande topics.

nep
bedrog
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/nep

nep
•onecht, vals.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/nep

nep
1) Afzetter 2) Afzetterij 3) Al wat ondeugdelijk is 4) Alsof 5) Bedriegerij 6) Bedrog 7) Doorgestoken kaart 8) Fake 9) Fase in de economie van de sovjet-unie 10) Imitatie 11) Inmaakuitjes 12) Kloterij 13) Knoe...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor...denboek/nep

nep
[slang] derie; fucked-up; kaka; kassis; moeilijk; nep; vaag; weck; 

Bedrieg ik iemand? NEE.
Ben ik een afzetter? NEE. Ben ik onecht? GEEN BEWIJZEN.
En om dit topic nog af te sluiten; Gilles aka Allmylife heeft zoveel bans gehad maar is hij fake? Nope.

En, wat beschouwen jullie onder fake?

IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:54:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik vind iemand fake als ie zegmaar ANONIEM rare en beledigende plaatjes post (verwijst naar mijn gb) en wanneer iemand, iemand anders nadoet op een chat ofzoo (wat vaak gebeurd)

Mja, ik vind jou niet fake.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:57:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb btw nooit gesnapt wrm gilles geband is..
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:09:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Je kunt fake zijn met veel verschillende reden.

Dat hoeft niet perse alleen dat ene reden te zijn.
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:11:54 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

lol wat topics van mii
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:12:21 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hahahahah die poll van jou geniaal XD
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:16:25 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

'Aan een raketje likken op foto's'
hihi ik snap hum
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:20:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

maar ik vind je niet fake hoor
anders zou je ook kunnen zeggen 'kntmemberawards is fake!!!!'
maar ik snap wel als je zegmaar... ironische topics enz maakt, mensen je sneller fake vinden
jdflkjsnxd
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:38:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

xIkHebEenSlurf schreef:
Je kunt fake zijn met veel verschillende reden.

Dat hoeft niet perse alleen dat ene reden te zijn.
Gaan we nou al zelf definities bepalen, meneertje?!!!!???
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:46:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

wanneer komen eigenlijk de roddels?? ben benieuwd !!!!
jdflkjsnxd
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:48:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ja heb er een hoop ingezonden!!!!! wacht nu op een dikke ruzie
jdflkjsnxd
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:52:11 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

is fadi's domme icon trouwens serieus of als flauw grapje?
jdflkjsnxd
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:53:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:
Ik heb btw nooit gesnapt wrm gilles geband is..
overdreven slim doen zonder het te zijn
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 09:41:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:
Ik vind iemand fake als ie zegmaar ANONIEM rare en beledigende plaatjes post (verwijst naar mijn gb) en wanneer iemand, iemand anders nadoet op een chat ofzoo (wat vaak gebeurd)

RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 09:41:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

vliegendeGARNAAL schreef:
wanneer komen eigenlijk de roddels?? ben benieuwd !!!!
martha_jodybernal
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 10:03:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

xDaan
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 10:19:20 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 11:39:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Waarom betrek je mij er bij? Ik heb nog nooit iemand fake genoemd.
moustache
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 11:48:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

missy_eigenwijs kennen we wel op foto want haar icon is zijzelf toch??? had ik ooit begrepen uit een topic, maar is al tijdje terub dus kan me vergissen XD en wat veel mensen fake maakt is, dat ze zomaar dingen gaan lullen enzo, of verhalen op gaan hangen die gewoon nergens over gaan, en dan net een nieuw account hebben.
Missy_Eigenwijs
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 11:53:15 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

moustache schreef:
missy_eigenwijs kennen we wel op foto want haar icon is zijzelf toch??? had ik ooit begrepen uit een topic, maar is al tijdje terub dus kan me vergissen XD en wat veel mensen fake maakt is, dat ze zomaar dingen gaan lullen enzo, of verhalen op gaan hangen die gewoon nergens over gaan, en dan net een nieuw account hebben.
Nee, dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik niet (was daar een topic over?). Ik vind het gewoon nergens voor nodig dat mensen die ik niet ken weten hoe ik eruit zie.
MARIAAAA
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 14:05:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik ken je helemaal niet dus ik begrijp het probleem ook niet echt
Madelief_XD
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 14:23:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

RADIOHOOFD schreef:

IGLESIAS_ schreef:

moustache
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 16:28:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Missy_Eigenwijs schreef:

moustache schreef:
Nee, dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik niet (was daar een topic over?). Ik vind het gewoon nergens voor nodig dat mensen die ik niet ken weten hoe ik eruit zie.

nee vind ik ook, en naja dan heb ik me vergist ofzo was al heletijd terug, dan ging het waarschijnlijk over een foto dat dat hetzelfde meisje was als op je icon ofzo en naja ik heb ook geen foto's op m'n knt site, maar mensen weten denk ik van foto topics enzo wel hoe ik eruit zie en naja dat maakt me niet uit
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 16:43:58 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

In theorie heb je gelijk. Anonieme mensen en fakers zijn niet hetzelfde. In de praktijk komt het helaas vaak genoeg op hetzelfde neer.

Anonieme mensen denken namelijk vaak dat ze zichzelf wat meer mogen permitteren. Wat als de mensen kwaad worden? Ach, dan zijn ze kwaad op mijn anonieme account.

Een goed voorbeeld is Paulap. Heeft die een valse foto gestolen van het internet? Nee. Heeft die een eigen voornaam verzonnen? Nee. Toch vind ik dat een faker. Hij/zij zit hier Arti belachelijk te maken met die domme duckface-foto. Zou die in het echt ook zomaar mensen belachelijk durven maken als ze het zelf kunnen horen/zien? Ik denk het niet.

Zo is het met (bijna) alle anonieme mensen hier. Ze zoeken aandacht, proberen grappig te zijn, maken irritante topics, ... Oké, mensen zijn op het internet wat anders dan in het echt. Ik zal hier ook sneller "fuck you" of "houd je bek" zeggen, maar die anonieme mensen kan het geen reet boeien wat mensen van hun denken. Ze creëren als het ware een fake online alter-ego. Alleen geven ze het geen naam zoals de echte fakers.
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 16:45:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

En spreek me niet aan als 'gagverslaafd'.

Reageren