Reageren

onderwerp  hoiiiiiiiii

En wat doe jij??

Deze poll is 25 dag(en) geleden geplaatst.

• Hoi: (stemmen: 3)
    60%
  • Doei: (stemmen: 2)
    40%

(totaal aantal stemmen: 5)

IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:45:16 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

zijn er nog mensen??
zoja, wat zijn die mensen aan het doen?!
ik heb nog geen zin om te slapen! dus ik ga nu die film 50/50 kijken
joseph gordon-levitt zit daar ook in

ach ik maak er gewoon een nachttopic van dus hier kan je gewoon random praten enz niet dat iemand dat gaat doen mja.
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:49:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik was net bijna een uur bezig met mijn nagels, en toen ze eindelijk klaar waren waren ze alsnog verneukt. :c
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:50:07 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Sehnsucht schreef:
Ik was net bijna een uur bezig met mijn nagels, en toen ze eindelijk klaar waren waren ze alsnog verneukt. :c
omg zo herkenbaar ik kan daar echt heel boos om worden XD
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:50:41 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:
Ja, ik werd net ook flink pissig. Best triest eigenlijk.

Heb het nou maar weer overnieuw gedaan. En ik stootte net niet eens tegen iets aan dus ik snap het niet, maar ach.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:56:57 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Sehnsucht schreef:

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:

Heb het nou maar weer overnieuw gedaan. En ik stootte net niet eens tegen iets aan dus ik snap het niet, maar ach.
Ja echthe :') En soms ben ik ook gewoon zo dom dat ik per ongeluk over mijn nagel heenga ofzo x] soms doe ik het wel 4 keer overnieuw en dan geef ik het uiteindelijk op. XD
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:58:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:

Ja echthe :') En soms ben ik ook gewoon zo dom dat ik per ongeluk over mijn nagel heenga ofzo x] soms doe ik het wel 4 keer overnieuw en dan geef ik het uiteindelijk op. XD
Ja, dat heb ik ook maar al te vaak of dat ik ergens aan blijf plakken, m'n haar bijvoorbeeld. Bah. >:l
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 00:59:13 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oja, ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om nagellak op m'n tong te krijgen..
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:01:12 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Sehnsucht schreef:

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:

IGLESIAS_ schreef:

Sehnsucht schreef:

Ja, dat heb ik ook maar al te vaak of dat ik ergens aan blijf plakken, m'n haar bijvoorbeeld. Bah. >:l
lol idd. hatelijk
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:01:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Sehnsucht schreef:
Oja, ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om nagellak op m'n tong te krijgen..
HAHA ik ook. dat is echt ranzig Vraag niet hoe het er kwam XDD
TheGroke
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:03:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ben er nog!

Had ook eens nagellak op mijn tong. Volgens mij wilde ik met mijn lippen voelen of mijn nagellak al droog was... of iets in die richting. Zou niet weten hoe anders. :'D
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:07:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Haha. :"D
Sehnsucht
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:13:26 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik heb zo'n knuffel gekocht, van die Hamsteren reclame van de AH. En hij staat hier op de stoel bijna achter me, en ik denk iedere keer dat er iemand achter me staat omdat ik 'm vanuit m'n ooghoek kan zien. Schrok me net dood van dat ding.
vliegendeGARNAAL
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 01:15:15 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hoii ik ben ur nog
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 09:42:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik ben er nog ja
ik heb heeeeel lekker geslapen
en ik had gisteren een wedstrijd van turnen waarvoor ik 2 uur had getraint en een vriendin van mij werd 3e en ik 2e muahahhahha
vero232
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 09:49:06 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

vandag niks doen
ik heb lekker geslapen
timeforsomeaction
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 13:44:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik wil die 50/50 film ook zien. is een goede film toch?
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 14:36:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

timeforsomeaction schreef:
ik wil die 50/50 film ook zien. is een goede film toch?
ja! het was echt een mooie film, ik raad hem zeker aan.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 28-01-2012 om 14:36:37 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

RADIOHOOFD schreef:
ik ben er nog ja
ik heb heeeeel lekker geslapen
en ik had gisteren een wedstrijd van turnen waarvoor ik 2 uur had getraint en een vriendin van mij werd 3e en ik 2e muahahhahha
sinds wanneer zit jij op turnen?????????????????????????????????

Reageren