Reageren

onderwerp  ~~~ roddeltJ ~~~~

zaagsel
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 19:57:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ik en nog een anoniem iemand sparen roddels nu want we vervelen ons en we gaan een whats the roddel maken dusss heb je schokkende feitjes/geruchten maakt niet uit wat, stuur ze anoniem via privé berichten

wat is de laatste roddel die over jou gezegd is??
of de grappigste?? raarste??

ohh en wat ga je vandaag nog doen
Gagaddicted
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 19:59:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Niks. Ik ben ni interessant genoeg om over te roddelen.
IGLESIAS_
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 20:02:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

roddelen gaat meestal geheim
dus; idk
Turbulence
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 20:03:26 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Roddels vertellen ze meestal niet aan de persoon waar het over gaat, dus ik zou het niet weten. Wil ik ook niet weten, roddels zijn onzin.

Vandaag ga ik nog GTST, Flikken Maastricht-film en The Graham Nothon Show kijken. Dan is het 23.00 en ga ik wss slapen ofzo...
GenerationPlastic
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 20:14:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Bijna iedereen van de middelbare school dacht dat ik lesbisch was.

Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar ik snap niet hoe dat in de wereld is gebracht.
Nailslove
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 20:35:43 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:
TezzieChan
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 20:40:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:
Niet zo bescheiden
Blaired
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:11:39 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

IGLESIAS_ schreef:
roddelen gaat meestal geheim
dus; idk
TropicalRainbow
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 21:53:57 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Geeeen idee. Ik hoor meestal geen roddels over mijzelf. Is maar goed ook. Haha
RADIOHOOFD
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:48:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Gagaddicted schreef:
xIkHebEenSlurf
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 22:49:35 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Er is één keer gezegd dat ik een atoombom wou afsteken op school terwijl het een patroon was (lang verhaal)

Er waren jongens die jaloers waren op mij dat ik met dat ene meisje had en die kwamen met roddels ´´Fadi heeft met die en die gezoend´´ ´´Fadi dit Fadi Dat´´

rock_loving
Gebruiker
geplaatst op 27-01-2012 om 23:39:22 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

er werd een keer gezegd op de middelbare dat ik een jongen uit een andere klas leuk zou vinden. dit was alleen omdat ik ernaar gevraagd werd en toen zei ik iets in de trand van dat hij wel leuk was. maar daar bedoelde ik niet mee dat ik hem leuk vond ofzo.

ironisch genoeg zat ik afgelopen jaar en dit jaar (op het mbo) bij hem in de klas xD.

Reageren