Reageren

onderwerp  Glasbakken

awesomedisaster
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 09:51:06 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ik moest even glas wegbrengen naar de glasbak. En daar moet je dan groen, wit en bruin uit elkaar houden. Dus ik netjes bruin bij bruin enz. Ik was klaar komt er zo'n vrachtwagen het glas ophalen. PLEUREN ZE ALLE KLEUREN GEWOON BIJ ELKAAR! Ik vraag me af waarom je dan in godsnaam het moet scheiden als ze het daarna toch in die vrachtauto bij elkaar doen?
GIRLYOULOSTTOCOCAINE
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 09:54:58 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

ja dat is idd doeloos XD
Mysticsitenames
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 09:56:19 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

hahahaha
om de mensen te pesten denk ik
OMG___YourSocksRocks
KindertentTeam
geplaatst op 03-09-2010 om 10:10:50 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Haha daar had ik eigenlijk nog nooit over nagedacht XD
Voltages
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 10:14:28 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Hier ook hoor
alles scheiden en dan doen ze gewoon alles in een vrachtwagen pleuren
Guestlist
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 10:56:08 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

domme mensen
Daarom pleur ik al het glas,
gewoon bij elkaar,
Nisoes1602
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 11:06:24 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

In de glasbakken zitten schotten om de verschillende soorten uit elkaar te houden. die zitten ook in de vrachtwagen. dus het blijft grotendeels toch gewoon gescheiden

(www.glasbak.nl: "Ze gooien alles toch weer bij elkaar..."

Nee! Dit is een misverstand. Het glas dat keurig op kleur gescheiden in de glasbak wordt gegooid, blijft ook bij leging in de vrachtwagen netjes kleur bij kleur doordat er in de vrachtwagen tussenschotten zitten. De glasbak wordt op het middendeel geplaatst (zie foto) en elke kleur belandt in het daarvoor bestemde compartiment!)
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 03-09-2010 om 11:35:14 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Daar zitten schotten in om het gescheiden te houden.
Roows_
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 11:59:05 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Nisoes1602 schreef:
In de glasbakken zitten schotten om de verschillende soorten uit elkaar te houden. die zitten ook in de vrachtwagen. dus het blijft grotendeels toch gewoon gescheiden

(www.glasbak.nl: "Ze gooien alles toch weer bij elkaar..."

Nee! Dit is een misverstand. Het glas dat keurig op kleur gescheiden in de glasbak wordt gegooid, blijft ook bij leging in de vrachtwagen netjes kleur bij kleur doordat er in de vrachtwagen tussenschotten zitten. De glasbak wordt op het middendeel geplaatst (zie foto) en elke kleur belandt in het daarvoor bestemde compartiment!)

Reageren