Reageren

onderwerp  Niels.

GUNSFORTHESECRETS
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:31:09 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Jaahaa. Ik heb bijna alles nog meegemaakt geloof ik. Maar dat Astagezeur vond ik wel een top.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:32:17 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

DRaCoN schreef:

Mysticaldragon schreef:

x_BOOH schreef:

glitterYxCharmed schreef:
haha die niels
echt de helft vn knt wou bevriend me hem zyn om zelf cool te kunnen worden xd
en dat geval van troelie woelie kan ik my niet meteen herinneren, alleen dat die fake zelfmoord had?
Zelfmoord was trampoline sam, met twee vaders.

Troeliewoele had 'kankor'

Owhja, trampoline sam. Enne, ken jij Malkavian nog?

Alex heette die toch?
Jup. Hij was verder wel aardig =')
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:34:40 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja, ik heb met hem no een gb gesprek gehad over hoe geweldig All Gone Dead wel niet was
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:37:10 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Hehe die zijn ook leuk XD
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:39:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Hehe die zijn ook leuk XD

heb ze nu opstaan O+
Steeen
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:41:44 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

niels is de naam van mijn broer
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:46:59 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Teqkilla schreef:
en deallerleukste1/2/3/895789345 ofzoiets hiahahaoe
omijngod zo goed om te hore dat we indruk hebben gemaakt
xWerewolf
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:47:09 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

DRaCoN schreef:

Mysticaldragon schreef:

glitterYxCharmed schreef:
haha die niels
echt de helft vn knt wou bevriend me hem zyn om zelf cool te kunnen worden xd
en dat geval van troelie woelie kan ik my niet meteen herinneren, alleen dat die fake zelfmoord had?

Nee, troelie woelie deed zich voor *** te hebben.. Fake zelfmoord was een ander. Priske_10 dacht ik?

TRAMPOLINESAM
Priske_10 was die met die schmink Dat irritante wicht.

Ohja, met die kutava. Ik werd bang van die oude vrouw, ik vond haar op een heks lijken, en alleen daarom mocht ik har al niet.
Rocketqueen
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:52:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

mn broertje heet niels?
Teqkilla
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:54:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ROCKYMONKY schreef:

Teqkilla schreef:

haha ja geweldig was dat. ik heb nooit geweten of het nu allemaal verschillende waren of dezelfde maar er was 1tje die een leger wou maken ofzoiets en de heerser was
ROCKYMONKY
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:55:48 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Teqkilla schreef:

ROCKYMONKY schreef:

Teqkilla schreef:

haha ja geweldig was dat. ik heb nooit geweten of het nu allemaal verschillende waren of dezelfde maar er was 1tje die een leger wou maken ofzoiets en de heerser was
ja de godfather maar die zit ni meer op knt volgens mij en ik was nr 2 en nog een ander was nr 3 en de rest is allemaal weg, daarvan weten we zel ook niet wie t zijn alleen ons 3 nog lolzz
Skybow
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:57:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Jaja, allemaal meegemaakt (: Good old times.
Ikhounietzovanlangesitenamen
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 12:15:49 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja, ik ken ze nog. maar het was gewoon deuzig.
Roows_
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 12:24:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Oh ja... Dat weet ik nog wel.

Dat er altijd Niels was op het forum... En dat toen ineens een meisje bleek te zijn en er honderden topics over werden aangemaakt.

En trampolinesam.. Wat een grap.
Mysticsitenames
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 14:06:23 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Roows_ schreef:

Dat er altijd Niels was op het forum... En dat toen ineens een meisje bleek te zijn en er honderden topics over werden aangemaakt.

xWhiite
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 14:45:31 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

AllMyLife schreef:
Ja ik ken alles nog, kinders. En nu stoppen over vroeger.
xLiefGek
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 15:05:39 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

YepYep.

Toen wisten mensen tenminste nog hoe ze fake moesten zijn.
rainbowinajar
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 17:22:34 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

AllMyLife schreef:
Ja ik ken alles nog, kinders. En nu stoppen over vroeger.
Ikhounietzovanlangesitenamen
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 19:50:33 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Roows_ schreef:

Trampolinesam vond ik nooit echt geloofwaardig,
Priske_10
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 22:21:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Priske_10
Gebruiker
geplaatst op 03-09-2010 om 22:22:02 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

toch wel tof dat ik ook een beetje in de knt geschiedenis zit XD

Reageren