Reageren

onderwerp  Niels.

Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:19:27 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Wie kent die nog? Niels / Sanneke.

Of... Troelie woelie?

AllMyLife
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:20:36 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja ik ken alles nog, kinders. En nu stoppen over vroeger.
londoncrime
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:21:44 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Ja ken ik nog.
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:07 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Allebei en ik ken jou ook nog.
marloeser
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:16 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

AllMyLife schreef:
Ja ik ken alles nog, kinders. En nu stoppen over vroeger.
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:21 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:
Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:34 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

Ik ken jou ook nog. ^_ ^

glitterYxCharmed
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:47 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

haha die niels
echt de helft vn knt wou bevriend me hem zyn om zelf cool te kunnen worden xd
en dat geval van troelie woelie kan ik my niet meteen herinneren, alleen dat die fake zelfmoord had?
xWerewolf
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:22:52 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Ja.
InfeCtedPUNK
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:23:10 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

uuuuum idk? ;o
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:24:04 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mysticaldragon schreef:

x_BOOH schreef:

Ik ken jou ook nog. ^_ ^

=D Leuk. Nostalgie.
Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:24:17 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

glitterYxCharmed schreef:
haha die niels
en dat geval van troelie woelie kan ik my niet meteen herinneren, alleen dat die fake zelfmoord had?

Nee, troelie woelie deed zich voor känkèr te hebben.. Fake zelfmoord was een ander. Priske_10 dacht ik?
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:24:33 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha die niels
Zelfmoord was trampoline sam, met twee vaders.

Troeliewoele had 'kankor'
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:25:02 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mysticaldragon schreef:

haha die niels

Nee, troelie woelie deed zich voor *** te hebben.. Fake zelfmoord was een ander. Priske_10 dacht ik?

TRAMPOLINESAM
Priske_10 was die met die schmink Dat irritante wicht.
glitterYxCharmed
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:25:18 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

gosh ik haal ze allemaal doorheen. =/
Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:25:42 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

x_BOOH schreef:

haha die niels

Owhja, trampoline sam. Enne, ken jij Malkavian nog?
GIRLYOULOSTTOCOCAINE
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:26:08 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

yes ik ken ze nog !
Obnoxious
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:26:48 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

InfeCtedPUNK schreef:
uuuuum idk? ;o
x_BOOH
KindertentTeam
geplaatst op 02-09-2010 om 21:27:55 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mysticaldragon schreef:

x_BOOH schreef:

haha die niels

Aah ja, dat was altijd gezellig. Tot dat ik zei dat ik Combichrist toch echt leuker vond dat The Sisters of Mercy XD
Teqkilla
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:28:04 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

ken ik nog
ItxWasxLikexBOEM
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:28:12 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

GIRLYOULOSTTOCOCAINE schreef:
yes ik ken ze nog !
Teqkilla
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:28:38 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

en deallerleukste1/2/3/895789345 ofzoiets hiahahaoe
yalesh
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:29:29 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

haha ik dacht meteen aan het nieuwe broertje van me vriendin

- en nee ken ik niet denk?
DRaCoN
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:30:30 Meld deze post als 'niet OK' Gebruiker is niet ingelogd wijzig bericht quote bericht

Mysticaldragon schreef:

x_BOOH schreef:

haha die niels

Alex heette die toch?
Mysticaldragon
Gebruiker
geplaatst op 02-09-2010 om 21:30:53 Meld deze post als 'niet OK' wijzig bericht quote bericht

Jaaaa!

Reageren